maandag 4 juni 2012

22ste Grote Stratenloop

ZWEVEZELE

Deze mooie loop kenmerkt zich als glooiend. Na de start - bergaf - vanaf de Sint-Aldegondiskerk volgt de niet te onderschatten klim van de Waldreef. Na deze klim volgt een bochtige passage doorheen het Kasteelpark. De ondergrond daar varieert van grind tot bosgrond. Een grote lus brengt ons opnieuw naar de start. Er worden vier ronden afgelegd. Juniors, Dames en Veteranen C lopen er drie.

01/06/2012
Het was opnieuw prachtig weer. Om en bij achttien graden en zonnig met een zwakke tot matige wind. De eerste kilometer liep ik redelijk snel in ongeveer 04:15. Dit gaf evenwel geen weerslag. De eerste ronde klokte ik af op 10:32. De twee volgende ronden zat ik tussen de 10:50 en 11:00. De derde ronde liep ik grotendeels alleen. Ik verkoos het groepje waar ik de tweede ronde in vertoefde te laten gaan. In de laatste ronde remonteerde ik daar nog iemand van. Dit was een goed ingedeelde race t.t.z. ik heb me niet kapotgelopen.
De afstand op m'n Garmin wees 300 meter minder aan dan de officiële afstand. Mijn gemiddelde bedroeg 04:31/km; iets minder optimistisch dan de uitslag doet vermoeden.

93° op 169 deelnemers_____9,86 km in 43:15_____4:23/km_____13,679 km/Hr
http://connect.garmin.com/activity/185634357

Geen opmerkingen:

Een reactie posten